:: Головна :: :: Пошта :: :: Пошук :: :: Оголошення :: :: Форум ::
Меню
Головна
>>> Про проект
>>> ТЕМА ДНЯ
>>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ:
>>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ
>>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ:
>>> КОРИСНІ РЕСУРСИ
>>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА
>>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ:
>>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ
>>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб
ФАЙЛИ
Контакт
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
"Бібліофан" Дискусійний клуб
"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Who's Online
Зараз на сайті:
Гостей - 169
Популярні

Вітаємо Вас на Бібліотечному інформаційно-освітньому порталі 

Презентація сайтів бібліотек
Бібліотека №142 для дітей Голосіївського р-ну м. Києва

      Сайт  http://ditbibl142.blogspot.com/ пропонує розділи: На сайт ЦБС; Творчі акції; Анонс

Що нового у бібліотеках країни:

Якщо Ви хочете дізнатися про щоденну роботу бібліотеки - Вам сюди!

ТЕМА ДНЯ
Ніл Ґейман: Чому майбутнє залежить від бібліотек, читання та уяви?

     Чому майбутнє світу залежить від читання? Що художня література дає людям і як змінює їх? Чому паперові книжки ніколи не зникнуть? Навіщо у сучасному світі бібліотеки та бібліотекарі? Як звичайна уява здатна покращити наше життя? Які обов’язки ми, дорослі, маємо перед дітьми та світом? Відповіді на ці та інші важливі питання спробував дати всесвітньо відомий письменник Ніл Ґейман
     Найпростіший спосіб переконатися в тому, що ми виховуємо освічених дітей, — навчити їх читати, і показати їм, що читання приносить задоволення. А це значить, у найпростішому розумінні, знайти книжки, які їм подобаються, дати їм доступ до цих книжок і дозволити їм читати їх.

Докладніше...
Приватна бібліотека
Творчество библиотекарей - Наукові розвідки
Написав Міщенко Г.Г., Пхайко К.М.   

    У посібнику "Приватна бібліотека" зроблена спроба зацікавити підприємців у створенні приватних бібліотек на основі сучасної концепції маркетингу. Розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень і використання  ПЕОМ для їхньої обробки.

    Зробивши бібліотеки придатком соціально-ідеологічної сфери, держава перетворила їх у інфантильні господарчі об'єкти, які повністю утримувалися, а отже і керувалися нею, а бібліотекознавство звузила до соціально-культуpологічного аспекту. Вітчизняна політекономіка нехтувала їхнім виробничим аспектом заради ідеологічного, тому й фінансування будувалося на абстрактних показниках, таких як розмір книжкового фонду чи кількість читачів. Внаслідок цього бібліотечні функції інтерпретувалися як моральні, духовні категорії, за які брати гроші аморально. Цьому сприяла й вітчизняна історія виникнення та розвитку бібліотек - вони створювалися прогресивно настроєними членами суспільства виключно для просвіти народу. У сьогоднішньому прагматичному світі, який визнає лише економічні регулятори господарської діяльності, життя бібліотек виразно змінилося. Всепpоникнення економічного мислення у суспільство змушує їх самофінансуватися замість практики вимагання чи очікування коштів від владних структур. Теза, що свої соціально-культуpні потреби населення оплачує через податки відмирає через все зростаючі масштаби і рівень цих потреб і зменшення державних видатків на них.

З бажання хоч трохи допомогти тим бібліотекарям, які цього прагнуть, зрозуміти суть комерційного маркетингу по відношенню до бібліотек, і зародився цей посібник.

З М І С Т
Пеpедмова
Маркетинг як філософія господарської діяльності
Підпpиємницька концепція бібліотечної діяльності
Маpкетингова концепція бібліотечної діяльності
Маркетингові дослідження 
Місія
Пріоритети
Сфери концентрації зусиль
Стратегія діяльності
Методика та інструментарій маpкетингових досліджень
Дослідження середовища бібліотечної діяльності
Зовнішнє середовище
Споживачі
Ринок
Конкуренти
Посередники
Постачальники
Внутрішнє середовище
Виробничі ресурси
Товаpовиpобництво
Асортиментна політика
Цінова політика
Маpкетинг обслуговування
Маркетингові дії
Просування продукції на ринок
Бізнес-план
Використання комп'ютерних технологій
Використана література:
Додатки
Вивчення ефективності бібліотечно-інформаційної діяльності
Трудомісткість тематичного запиту, виконуваного на основі БД
Методи збору первинної інформації
Трудомісткість процесу створення бібліографічного запису для БД
Хронометраж виконання тематичного запиту
Види запитань для опитування
Макет опитувальної листівки (для машинної обробки)
Логічна структура інструментарію



< Попередня
Головна | >>> Про проект | >>> ТЕМА ДНЯ | >>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ: | >>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ | >>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ: | >>> КОРИСНІ РЕСУРСИ | >>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА | >>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ: | >>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ | >>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб | ФАЙЛИ | Контакт |
Підпишіться на новини!
Вісті з УБА
Новини — Українська бібліотечна асоціація
Новини порталу
 
ЗНАЙОМТЕСЬ:
 
 
©Copyright 2005-2007 Бібліотечний інформаційно-освітній портал
Використання інформації з рекламних та інших матеріалів цього сайту для передруку, внесення в бази даних для подальшого комерційного використання, розміщення матеріалів в ЗМІ та мережі інтернет можливе лише за умови розміщення прямого посилання на сайт http://www.librportal.org.ua

:: up::

bigmir)net TOP 100