:: Головна :: :: Пошта :: :: Пошук :: :: Оголошення :: :: Форум ::
Меню
Головна
>>> Про проект
>>> ТЕМА ДНЯ
>>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ:
>>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ
>>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ:
>>> КОРИСНІ РЕСУРСИ
>>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА
>>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ:
>>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ
>>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб
ФАЙЛИ
Контакт
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
"Бібліофан" Дискусійний клуб
"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Who's Online
Зараз на сайті:
Гостей - 108
Популярні

Вітаємо Вас на Бібліотечному інформаційно-освітньому порталі 

Презентація сайтів бібліотек
Централізована бібліотечна система Жовтневого району Миколаївської обл.

     Сайт  http://zhovtneva-cbs.edukit.mk.ua/  подає розділи: Головна; Новини; Історична довідка; Правила користування;  Ресурси;Бібліотеки-філії: Бармашівська, Воскресенська; Галицинівська; Грейгівська; Калинівська; Капустянська; Комсомольська; Костянтинівська; Котляревська; Лиманівська; Лучівська; Мирнівська; Мішківська; М-Ларинська; М-Погорілівська; Новогригорівська; Новомиколаївська; Новоселівська; Партизанська; Первомайська; Пересадівська; Полігонівська; Прибузька; Українківська; Шевченківська; Центральна районна бібліотека; Центральна районна бібліотека для дітей; Програма розвитку бібліотек Жовтневого р-ну; Проектна діяльність; Програма "Бібліотекар";  БІБЛІОМІСТ; Наші партнери; Контакти; Події; Виставки; Гостьова книга; Комп'ютерна школа;

Що нового у бібліотеках країни:

Якщо Ви хочете дізнатися про щоденну роботу бібліотеки - Вам сюди!

ТЕМА ДНЯ
Ніл Ґейман: Чому майбутнє залежить від бібліотек, читання та уяви?

     Чому майбутнє світу залежить від читання? Що художня література дає людям і як змінює їх? Чому паперові книжки ніколи не зникнуть? Навіщо у сучасному світі бібліотеки та бібліотекарі? Як звичайна уява здатна покращити наше життя? Які обов’язки ми, дорослі, маємо перед дітьми та світом? Відповіді на ці та інші важливі питання спробував дати всесвітньо відомий письменник Ніл Ґейман
     Найпростіший спосіб переконатися в тому, що ми виховуємо освічених дітей, — навчити їх читати, і показати їм, що читання приносить задоволення. А це значить, у найпростішому розумінні, знайти книжки, які їм подобаються, дати їм доступ до цих книжок і дозволити їм читати їх.

Докладніше...
Інформаційний бізнес у сфері освіти, культури і мистецтва
Рейтинг: / 34
ГіршаКраща 
Современная библиотека - Пропонують практики і науковці

В с т у п
Починаючи з 60-х років ХХ ст. з розробкою і поширенням комп'ютерних технологій у всьому прогресивному світі почалося інтенсивне використання інформаційних ресурсів, що привело до створення передумов для розвитку і успішного функціонування ринкових відношень у сфері інформації.

Інформація перетворилася на товар, ціна якого досить велика через використання в інформаційній сфері новітніх технологій. Інформаційні і комунікаційні послуги на сьогодні є найважливішими складовими всієї сфери послуг. Їхнє виробництво стало основним індикатором рівня соціального, економічного, політичного, духовного і культурного потенціалу суспільства.

Існуючі номенклатури інформаційних послуг наводять опис близько сотні різних їх видів за 9 напрямами: аналітичний; патентно-лицензійний; перекладацький; інформаційне і бібліотечно-бібліографічне обслуговування; обмін науково-технічними досягненнями, передовим досвідом і інноваціями; науково-технічна пропаганда і реклама; редакційно-видавнича діяльність; методична робота; інші послуги. Останнім часом до інформаційних послуг приєдналися також послуги з комп'ютерної обробки даних; професійні послуги, пов'язані з обслуговуванням ПК і EОМ; послуги і інформації, які надаються через кома¢ютерні мережі.

Весь цей спектр послуг в тій чи іншій мірі присутній у діяльності закладів освіти, культури та мистецтва, таких як: інформаційні відділи вузів, бібліотеки всіх систем і відомств, музеї тощо.

Нові економічні відносини змушують підприємства установи і організації некомерційних галузей розширювати границі самофінансування, а поява конкуруючих установ, які генерують бази даних, забезпечують доступ користувачів до масивів інформації, здійснюють її підготовку і збут, а також різного роду служб, що спеціалізуються на поставках різноманітної інформації, інтерактивних служб, які виконують функції телекомунікаційного шлюзу до різних інформаційно-пошукових систем, вимагають від них  перегляду своєї діяльності в бік комерціалізації і пошуку своєї ніші в ринковому процесі.

Підвідомчі інформаційні центри і служби, довідково-бібліографічні відділи через нестачу фінансування поставлені перед необхідністю або згорнути свою діяльність, або шукати шляхи для продажу своєї інформаційної продукції, тобто вступити в бізнесові взаємини зі споживачами. Не знаючи основ маркетингу ціноутворення, багато інформаційних підрозділів галузі культури, мистецтва і освіти зупинилися на роздоріжжі, виключивши з обігу найбільш трудоємкі і фінансово витратні послуги і продукцію, законсервувавши свої Інформаційні ресурси "до кращих часів". Ці "кращі часи" можуть настати лише за умови, коли ці підрозділи будуть вважати себе не додатком управлінського процесу, а бізнесовим, діловим партнером галузевих управлінських структур і споживацької аудиторії, будуть шукати і знаходити споживачів своєї інформаційної продуктів і послуг. Така позиція допоможе вдосконалити свою матеріально-виробничу базу, залучати до цієї роботи науковців, гідно оплачувати працю працівників. Це відразу ж відіб'ється на якості, а відтак і на товарній цінності продукції.

Особливо це стосується бібліотек, споконвічною функцією яких є інформаційна. Підвищення ролі бібліотек і їхніх довідково-інформаційних служб у процесі інформатизації суспільства є закономірно необхідною. Маючи величезні Інформаційні ресурси у вигляді різних фондів, каталогів та картотек і по суті являючись банками знань, маючи кваліфікованих спеціалістів, які вміють створювати інформаційні банки і бази, можуть зібрати цілісну інформації з фрагментів і створити нову, організувавши її так, щоб споживачу було зручно з нею працювати, бібліотеки просто покликані очолити інформаційний бізнес для широких верств населення і спеціалістів різних галузей і сфер діяльності. На заваді цьому стає лише їхня некомпетентність у питаннях організації і ведення малого бізнесу, маркетингу інформаційної продукції і відсутність вміння виживати в умовах жорсткої конкуренції. Для зміни ситуації потрібно зовсім небагато – переглянути традиційну роль бібліотеки як некомерційної установи і шукати шляхи просування її інформаційних продуктів та послуг до тих, хто їх конче потребує і згоден за них платити.

Автори даного посібника роблять спробу дати працівникам підвідомчих інформаційних служб з невеликою кількістю співробітників ряд рекомендацій і базові знання з питань організації малого інформаційного бізнесу, які б допомогли їм при наявних матеріальних ресурсах і досвіді довідково-інформаційної роботи створити прибутковий, конкурентноспроможний інформаційний бізнес і отримати з нього хороше джерело фінансування. Вони доводять, що при хорошому знанні основ науково-інформаційної діяльності і організації малого бізнесу та достатній наполегливості існують всі передумови для того, щоб інформаційна діяльність не була збитковою і "баластною" для базового підрозділу і переконані, що навіть один-єдиний інформаційний працівник, який уособлює собою всю інформаційну службу, може зробити дуже багато при умові правильного вибору пріоритетів, постановки досяжних завдань, правильній організації праці і розумному розподілі робочого часу.

Для цього в посібнику подається не тільки певний обсяг потрібних для організації елементарного бізнесу знань, а й практичний рекомендаційний матеріал.



< Попередня   Наступна >
Современная библиотека. Видеоэкскурсия
Публичная библиотека Dawe, Red Deer, Канада

Отремонтированная в 2010 г. библиотека оснащена новейшими технологиями, такими как станции самообслуживания, станции OPAC и метки RFID во всех коллекциях. Передвижные изогнутые акустические панели создают атмосферу как для спокойствия, так и для активности. Библиотека предлагает услуги для всех возрастов в удобной для пользователя, вдохновляющей и комфортной обстановке. Библиотека предоставляет полный спектр услуг и является родиной программы RDPL для взрослых в области грамотности. 

Рекламу отключить как обычно "Х"

Головна | >>> Про проект | >>> ТЕМА ДНЯ | >>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ: | >>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ | >>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ: | >>> КОРИСНІ РЕСУРСИ | >>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА | >>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ: | >>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ | >>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб | ФАЙЛИ | Контакт |
Підпишіться на новини!
Вісті з УБА
Новини — Українська бібліотечна асоціація
Новини порталу
Новини ІФЛА

News from IFLA
 
ЗНАЙОМТЕСЬ:

 
 
©Copyright 2005-2007 Бібліотечний інформаційно-освітній портал
Використання інформації з рекламних та інших матеріалів цього сайту для передруку, внесення в бази даних для подальшого комерційного використання, розміщення матеріалів в ЗМІ та мережі інтернет можливе лише за умови розміщення прямого посилання на сайт http://www.librportal.org.ua

:: up::

bigmir)net TOP 100