:: Головна :: :: Пошта :: :: Пошук :: :: Оголошення :: :: Форум ::
Меню
Головна
>>> Про проект
>>> ТЕМА ДНЯ
>>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ:
>>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ
>>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ:
>>> КОРИСНІ РЕСУРСИ
>>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА
>>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ:
>>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ
>>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб
ФАЙЛИ
Контакт
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
Жизнь - это бесконечная череда мгновений
Мой дом
"Бібліофан" Дискусійний клуб
"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Who's Online
Зараз на сайті:
Гостей - 78
Популярні

Вітаємо Вас на Бібліотечному інформаційно-освітньому порталі 

Презентація сайтів бібліотек
Городецька публічно-шкільна бібліотека. Володимирецький р-н, Рівненська обл.

      Сайт http://volodymirec.libr.rv.ua/silskiPSHB/gorodec/inайиdex.htm має розділи: Історія; Село сьогодні; Книжковий хіт-парад; Розважтесь; Цікавинки; Корисні ресурси; Літературна сторінка; Дошка пошани; Городецький автограф; З життя бібліотеки; Народні умільці краю

Що нового у бібліотеках країни:

Якщо Ви хочете дізнатися про щоденну роботу бібліотеки - Вам сюди!

ТЕМА ДНЯ
Читай без обмежень! Як у Києві хочуть осучаснити бібліотеки

      Лондонська бібліотека Пекхем у формі перевернутої літери «L» відома у всій Великобританії. Не тільки завдяки чималій книгозбірні та футуристичному дизайну, а й через ультрамодне начиння: конференц-зал, дитячі кімнати, медіа-центр, читальні працюють тут за останнім словом техніки. А студенти німецького університету Дуйсбург-Ессен беруть книги для навчання у круглій бібліотеці. Незвична не лише форма приміщення, а й принцип роботи: тут все працює на альтернативних джерелах енергії.
      Сучасні бібліотеки стають не просто місцем зберігання книг, а й відкритим публічним простором, де роботу бібліотекаря за нашими стандартними уявленнями зведено до мінімуму. Все автоматизовано та комп’ютеризовано.
      Українські книгозбірні тільки стають на шлях модернізації. У березні цього року в Харкові відкрилась бhttps://www.facebook.com/groups/bibliofan/?ref=bookmarksібліотека Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, одна з найсучасніших у країні. «Одинадцятиповерхова будівля складається з бібліотечної та навчальної частин. Працює з використанням найсучасніших прогресивних організаційно-інноваційних бібліотечних методик, телекомунікаційних мережевих магістралей, найсучаснішої електронної системи обслуговування читачів», — ідеться на її сайті.
      Часто про новітні архітектурні рішення наші книгозбірні тільки мріють. А про електронний інформаційний простір — мріють і водночас реалізовують цю ідею. Наприклад, Публічна бібліотека імені Лесі Українки у Києві, спільно з іншими закладами міста, хоче створити єдиний електронний інформаційний простір публічних бібліотек столиці. Так, як це працює у багатьох розвинених країнах. Це має зруйнувати застарілі стереотипи про роботу книгозбірень, про те, що це лише рутинна видача книг, а також наблизити роботу таких закладів до рівня європейських колег.

Докладніше...
Маркетинг і бібліотека
Рейтинг: / 36
ГіршаКраща 
Современная библиотека - Пропонують практики і науковці

Розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень і використання  ПЕОМ для їхньої обробки.

Зробивши бібліотеки придатком соціально-ідеологічної сфери, держава перетворила їх у інфантильні господарчі об'єкти, які повністю утримувалися, а отже і керувалися нею, а бібліотекознавство звузила до соціально-культуpологічного аспекту. Вітчизняна політекономіка нехтувала їхнім виробничим аспектом заради ідеологічного, тому й фінансування будувалося на абстрактних показниках, таких як розмір книжкового фонду чи кількість читачів. Внаслідок цього бібліотечні функції інтерпретувалися як моральні, духовні категорії, за які брати гроші аморально. Цьому сприяла й вітчизняна історія виникнення та розвитку бібліотек - вони створювалися прогресивно настроєними членами суспільства виключно для просвіти народу. У сьогоднішньому прагматичному світі, який визнає лише економічні регулятори господарської діяльності, життя бібліотек виразно змінилося. Всепpоникнення економічного мислення у суспільство змушує їх самофінансуватися замість практики вимагання чи очікування коштів від владних структур. Теза, що свої соціально-культуpні потреби населення оплачує через податки відмирає через все зростаючі масштаби і рівень цих потреб і зменшення державних видатків на них.

З бажання хоч трохи допомогти тим бібліотекарям, які цього прагнуть, зрозуміти суть комерційного маркетингу по відношенню до бібліотек, і зародився цей посібник.



МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ  
НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА 

Г.Г. Міщенко

Маркетинг  і  бібліотека

КИЇВ   -  2004

 


ББК 65.9 (4УКР) 497.8 М. 71
УДК 023: 338.2 (477)

У наш час, коли ідеологічна функція бібліотек, як соціальне і пропагандистське замовлення державної влади, нею ж і фінансоване, виявилася досить умовною, галузь постала перед питанням, як довести свою необхідність суспільству і кожній людині зокрема. У зв’язку з цим, бібліотекам потрібно якомога швидше перейти від утриманської філософії до бізнесової, підприємницької і навчитися працювати у нових економічних умовах, на нових засадах. На порядку денному постала проблема зміни всієї системи поглядів суспільства на бібліотечно-інформаційну діяльність, вироблення її нової концепції і філософії задля взаємної користі споживача і бібліотекаря.

У виданні розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень.

Розраховано на бібліотекознавців, керівників і працівників бібліотек.

Науковий редактор                     В. Медведєва, професор,  канд. пед. наук

ISBN  966-7547-27-2

©   Національна парламентська  бібліотека України, 2004
©   Г. Міщенко, 2004


ЗМІСТ

Вступ

Маркетинг як філософія господарської діяльності

Підприємницька концепція бібліотечної діяльності

Маркетингова концепція бібліотечної діяльності

Маркетингові дослідження.

Методика та інструментарій маркетингових досліджень.

Дослідження середовища бібліотечної діяльності

Маркетингові дії

Бізнес-план.

Використання комп'ютерних технологій

 

 


< Попередня   Наступна >
Современная библиотека. Видеоэкскурсия
Публичная библиотека Тангентен, Нессоден, Норвегия

Библиотека открыта в 2015 г. в общественном центре «Тангентен». Новый подход к организации пространства и интерьера отражается в изогнутой форме стеллажей, как бы ведущих  посетителя от зоны к зоне. Удобное расположение и цветовое решение столов и кресел, кабинетов для учебы и зон для отдыха, мест для сидения, информационных точек и станций самообслуживания делает эту библиотеку восхитительной как для взрослых пользователей, так и для детей. Еще смотрите: http://librarybuildings.info/norway/nesodden-library

Головна | >>> Про проект | >>> ТЕМА ДНЯ | >>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ: | >>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ | >>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ: | >>> КОРИСНІ РЕСУРСИ | >>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА | >>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ: | >>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ | >>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб | ФАЙЛИ | Контакт |
Підпишіться на новини!
Вісті з УБА
Новини — Українська бібліотечна асоціація
Новини порталу
Новини ІФЛА

News from IFLA
 
ЗНАЙОМТЕСЬ:
 
 
©Copyright 2005-2007 Бібліотечний інформаційно-освітній портал
Використання інформації з рекламних та інших матеріалів цього сайту для передруку, внесення в бази даних для подальшого комерційного використання, розміщення матеріалів в ЗМІ та мережі інтернет можливе лише за умови розміщення прямого посилання на сайт http://www.librportal.org.ua

:: up::

bigmir)net TOP 100